emelieinsweden

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

16:57

Av Emelie Eriksson - 28 maj 2010 16:57

Heej

Ja det är fredag i dag blir väll lite fredagsmys med familjen kanske ska till amanda i morgon(:, blir väll kul men inget bestämt kanske skulle till farmor:) men som sakt vi får se.

Ja längtar i hjäl mig till på måndag kommer bli hem skjutsad yeah bäst;)<3, ska träffa amonrat och elin och många fler hehe bästa dagen ju hehe:) slippa jobba med!<3.

Ja men det var allt ska ja som sakt blir väll att ha lite fredagsmys kommer titta på den där nya filmen StarStruck eller vad den hete den är på Disney Chanal men måste vi lite liten ju hehe!

                                                  
                                   //Emelie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Eriksson - 10 juni 2010 14:21

Hej Idag är det avslutning slutar 6:an och då slutar jag ju rockhammar skola sen blir det frövi:)<3. På måndag ska jag till Sandra kul kul;P<3, så det blir det väll en vecka hos henne sen får vi se om hon följer med hem eller inte får väll pr...

Av Emelie Eriksson - 6 juni 2010 10:10

Hejhej Nyss gjort i orning mig ska snart i väg och handla för syrran kommer i dag vi runt ca 3 taget, för Pär ett av hennnea barn ska få en bil av oss eller av pappa men ändå hehe;). Ja men har lite att göra i dag då hehe(:, så måste gå ha en bra...

Av Emelie Eriksson - 4 juni 2010 15:38

Hejhej Så ledsen att jag inte har skrivit på några dagar men jag har vart fullt upp. Men i onsdags då hade vi skolresa sen i dag hade vi filmdag kul kul var det båda dom där dagarna(:. Men ska rida i kväll tänkte jag hehehe(; sen blir det att mys...

Av Emelie Eriksson - 31 maj 2010 17:29

Hej! Ja vart i frövi i dag på studiebesök till 7:an(; hehe skit kul!. Ja träffa klasskamraterna träffa Shadi amonrat och elin och många fler jätte kul(: längtar till 7:an kan man värkligen säga!. Ja nu sitter jag och pratar med Sandra har äntli...

Av Emelie Eriksson - 30 maj 2010 13:30

Imorgon blir det frövi kommer bli jätte kul träffa Amonrat och Elin och många fler ja men jag vet inte hur jag ska ta mig hem sen kanske får cykla:/ men om det regnar så får jag vänta på Veronica det är hon som skjutsar mig så ni vet(:. Ja men i he...

Presentation


Hej ja jag är en tjej på 13år och jag heter Emelie Eriksson den här bloggen kommer handla om min dagar:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är mina videoinlägg bra?
 Ja skit bra
 Lite sådär
 Nej dom är skit dåliga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards