emelieinsweden

Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Avslutning

Av Emelie Eriksson - 10 juni 2010 14:21

Hej

Idag är det avslutning slutar 6:an och då slutar jag ju rockhammar skola sen blir det frövi:)<3. På måndag ska jag till Sandra kul kul;P<3, så det blir det väll en vecka hos henne sen får vi se om hon följer med hem eller inte får väll prata med henne kanske inte kommer slriva så mkt i bloggen är lite dålig på det men ska försöka bättra på det lite allefall ett inlägg per dag:)<3. Men måste gå nu måste hinna göra i orning mig och sådär:) Puss<3

//Emelie                                            
                                     

 
 
Mela

Mela

16 juni 2010 09:11

Nu har jag bara en 6 årig Skäck Vallack.
Halvblod. Hade när jag va yngre 3 Ponnys som jag tävlade i dressyr och hoppning samt ett halvblod som jag tävlade lite med...

http://skjutenskata.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Eriksson - 6 juni 2010 10:10

Hejhej Nyss gjort i orning mig ska snart i väg och handla för syrran kommer i dag vi runt ca 3 taget, för Pär ett av hennnea barn ska få en bil av oss eller av pappa men ändå hehe;). Ja men har lite att göra i dag då hehe(:, så måste gå ha en bra...

Av Emelie Eriksson - 4 juni 2010 15:38

Hejhej Så ledsen att jag inte har skrivit på några dagar men jag har vart fullt upp. Men i onsdags då hade vi skolresa sen i dag hade vi filmdag kul kul var det båda dom där dagarna(:. Men ska rida i kväll tänkte jag hehehe(; sen blir det att mys...

Av Emelie Eriksson - 31 maj 2010 17:29

Hej! Ja vart i frövi i dag på studiebesök till 7:an(; hehe skit kul!. Ja träffa klasskamraterna träffa Shadi amonrat och elin och många fler jätte kul(: längtar till 7:an kan man värkligen säga!. Ja nu sitter jag och pratar med Sandra har äntli...

Av Emelie Eriksson - 30 maj 2010 13:30

Imorgon blir det frövi kommer bli jätte kul träffa Amonrat och Elin och många fler ja men jag vet inte hur jag ska ta mig hem sen kanske får cykla:/ men om det regnar så får jag vänta på Veronica det är hon som skjutsar mig så ni vet(:. Ja men i he...

Av Emelie Eriksson - 29 maj 2010 12:48

Heej Ja lördag i dag ja är skit trött-.- orkar typ ingenting men tänkte att jag skulle städa rummet lite och lite sådär(: vi får se om jag orkar men ja i morgon kommer sandra hem jippi har läntat efter henne(:<33. Ja och på måndag ska man ju t...

Presentation


Hej ja jag är en tjej på 13år och jag heter Emelie Eriksson den här bloggen kommer handla om min dagar:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är mina videoinlägg bra?
 Ja skit bra
 Lite sådär
 Nej dom är skit dåliga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards